SVT / UR - Tönt
1176
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1176,bridge-core-3.3.2,vcwb,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,qode-smooth-scroll-enabled,qode-theme-ver-30.8.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,qode-portfolio-single-template-4,wpb-js-composer js-comp-ver-7.9,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-1403

Har jag något val?

SVT / UR

Brand New Content producerade en dokumentärserie på uppdrag av UR och SVT inför riksdagsvalet 2018. Serien handlade om hur olika påverkningskampanjer sätter sina spår hur vi tänker kring politik och sociala frågor. Vår lösning på grafiken var att blanda något som kändes gritty med pop-färger. Tanken var att ge serien energi och hålla en ton som kändes seriös utan att bli för allvarlig.

Kund: SVT / UR
Byrå: Brand New Content
Design & Animation: Tönt